Page 384 of 456 FirstFirst ... 284334374382383384385386394434 ... LastLast
Results 3,831 to 3,840 of 4553

Thread: Show your ride...

  1. #3831
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Lausanne, Switzerland
    Posts
    295
    Hallo Harry,

    Trudi ist leider eine Replika! Die Basis ist eine 911 2.7 von 1976. Aber die Arbeit ist so gut gemacht, dass es ist sich mit meiner Liebling sehr einfach zu irren! Alle Einzelheiten sind korrekt: Motor, Getriebe, Auspuff, Zubehören, Innere, Sitze, Felgen, Bremsen, und so weiter . Sogar die helle Fenster mit besonderen Glaverbel FensterRahmen. Seit 5 Jahren suche Ich besondere Teilen um meine Trudi wie richtig wie möglich zu transformieren. Sitze kommen von California, Felgen von England, Öltank von Deutschland, Auspuff von England, Heizmann Feuerlöscher von England, REPA Fallschirmgurtzeug von Canada, USW.
    Ich weiss nicht ob Ich objektiv bin aber Trudi ist grossartig! Mein Mechaniker hatte zwei reine RSR und er kann jede Exemplar ohne Irrtum begutachten! Er ist einen Fachmann der in RSR Welt anerkannt.
    Es ist komisch dass wir zusammen auf Deutsch reden! Die Leute die English sprechen sollen verrückt bekommen...

    Tschüss

    Jack

  2. #3832
    Member
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    Bad Münstereifel--Germany
    Posts
    51
    Hallo Jack.
    ich bin voll auf Deiner wellenlänge! Trudi ist ein Gedicht! Ich finde eine Replika absolut top, wenn sie nicht gleich wie ein Frankensteinauto a la singer ect. rüber kommt. Felgen hab ich nun endlich einen kompletten Satz orginale ungeschweiste 9+11X15 zusammen. Hab sie bereits selbst Orginalgetreu restauriert und kommen nun drauf. Meine Umgeschweißten, die Du auf der Startseite meiner H.P. ( www.felgenveredelung-gebhardt.de) auf meinem 2.5sr sehen kannst kommen dann als Ersatz in den "Hobbyraum". Meine Replika ist schon auch recht ordentlich, aber bei einigen Sachen muste ich der Finanzen zu liebe etwas kompromissbereit sein. so ist mein Motor ein 3.4l Vergasermotor den Oliver Binert gebaut hat. Der geht prächtig und past auch von der Karakteristik zum Auto, war aber natürlich nur halb so teuer wie der korekte 2.5l Kurzhuber......Sitze hatte ich erst von BF Torino und Gurte von Willans. Die bin ich aber gerade am tauschen gegen die Recaro-Rändelschrauben S-Sitze von RSL Classic und Gurte von Autoflug. Wird halt nie Langweilig mit unseren alten Schätzchen, gibt fast immer was zu verbessern.

    Gruß Harry

  3. #3833
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Lausanne, Switzerland
    Posts
    295
    Deine Porsche ist super schön. Ich hatte von www.felgenveredelung-gebhardt.de niemals gehört, aber es scheint dass sie super Arbeit vorschlagen!

    Und es ist sehr richtig dass wir mit unseren alten Damen immer etwas zu verbessern oder zu optimieren. Es ist ein grosses Teil meinen Vergnügen neue Stücke zu finden. Dass mach Ich im Winter und in der gute Saison fahre Ich. Zwei verschiedene Vergnügen. Ich gebe dir ein Foto meines Motor.

    Name:  TrudiGuillotines1.jpg
Views: 796
Size:  88.5 KB

  4. #3834
    Midnight Runner popowitz's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    West LA
    Posts
    1,003
    Quote Originally Posted by Jack View Post
    Deine Porsche ist super schön. Ich hatte von www.felgenveredelung-gebhardt.de niemals gehört, aber es scheint dass sie super Arbeit vorschlagen!

    Und es ist sehr richtig dass wir mit unseren alten Damen immer etwas zu verbessern oder zu optimieren. Es ist ein grosses Teil meinen Vergnügen neue Stücke zu finden. Dass mach Ich im Winter und in der gute Saison fahre Ich. Zwei verschiedene Vergnügen. Ich gebe dir ein Foto meines Motor.

    Name:  TrudiGuillotines1.jpg
Views: 796
Size:  88.5 KB
    Once the kids are through college and grad school I'll be getting right on building one for myself.
    Registry Member #1583
    '73 911 S Aubergine (VIN#9113301295)

  5. #3835
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Lausanne, Switzerland
    Posts
    295
    Popowitz, don't hesitate!
    You will love the whole building process, even if sometimes it's long, expensive, frustrating and endless! But when you go to your garage and you see your beauty, quiet and silent, you touch it and speak to her, before leaving for a short or long drive, you will know it was the right thing to do. All my wishes for your project and don't forget to write a threan from the beginning.

  6. #3836
    Senior Member Chris Pomares's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Colorado
    Posts
    2,081
    Quote Originally Posted by racer9007 View Post
    Here is my SWB 911 hotrod I just finished
    Matt
    Attachment 309924
    SWB car with late 7x15's. Did you roll the fenders to get these 7's on there? And what size tires?
    Chris
    1959 Auratium Green 356A Super w/ Rudge wheels
    1970 Irish Green 914-6 w/2.2S
    Current -1967 Bahama Yellow 912 POLO 2cam4 #1
    www.reSeeWorks.com
    Personalized Vintage Porsche's and parts
    I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself-Ferdinand Porsche

  7. #3837
    Moderator Chuck Miller's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Reseda, CA.
    Posts
    12,418

    Thumbs up

    28th Custodial Anniversary 8 days ago..........

    Feb. 11th, 1989
    $10K with 86000 on the clock... and never looked back....

    - A couple of pics from '89...
    Attached Images Attached Images   
    Chuck Miller
    Creative Advisor/Message Board Moderator - Early 911S Registry #109
    R Gruppe #88

    TYP901 #62
    '73S cpe #1099 - Matched # 2.7/9.5 RS spec rebuild
    '67 Malibu 327 spt cpe - Period 350 Rebuild

    ’98 Chevy S-10 – Utility
    ’15 GTI – Commuter

  8. #3838
    Chuck,

    Happy Anniversary, car and owner still looking great!

    Phil
    Early S Junkie # 658

  9. #3839
    Moderator Chuck Miller's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Reseda, CA.
    Posts
    12,418

    Thumbs up

    Chuck,

    Happy Anniversary, car and owner still looking great!

    Phil
    Thanks Phil,
    Both car and owner now showing a bit more wear and tear.........
    Attached Images Attached Images  
    Chuck Miller
    Creative Advisor/Message Board Moderator - Early 911S Registry #109
    R Gruppe #88

    TYP901 #62
    '73S cpe #1099 - Matched # 2.7/9.5 RS spec rebuild
    '67 Malibu 327 spt cpe - Period 350 Rebuild

    ’98 Chevy S-10 – Utility
    ’15 GTI – Commuter

  10. #3840
    That is just the sign of proper use-.
    Early S Junkie # 658

Similar Threads

  1. Show your Before and After Pics of Your Ride...
    By RickS in forum General Info
    Replies: 110
    Last Post: 05-02-2018, 08:50 AM
  2. Show your other ride...
    By A.T. in forum General Info
    Replies: 59
    Last Post: 12-02-2014, 10:24 AM
  3. 33rd Annual All British Bike show and ride....
    By Chuck Miller in forum Other Car Cultures
    Replies: 0
    Last Post: 10-30-2012, 02:22 PM
  4. Replies: 38
    Last Post: 07-01-2005, 09:59 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Message Board Disclaimer and Terms of Use
This is a public forum. Messages posted here can be viewed by the public. The Early 911S Registry is not responsible for messages posted in its online forums, and any message will express the views of the author and not the Early 911S Registry. Use of online forums shall constitute the agreement of the user not to post anything of religious or political content, false and defamatory, inaccurate, abusive, vulgar, hateful, harassing, obscene, profane, sexually oriented, threatening, invasive of a person's privacy, or otherwise to violate the law and the further agreement of the user to be solely responsible for and hold the Early 911S Registry harmless in the event of any claim based on their message. Any viewer who finds a message objectionable should contact us immediately by email. The Early 911S Registry has the ability to remove objectionable messages and we will make every effort to do so, within a reasonable time frame, if we determine that removal is necessary.