1 Attachment(s)
Meanwhile --- From France . . .
. . . this
!
'Cher Monsieur,
Merci pour votre message.
Je me souviens très bien du tour de circuit du Nürburgring que j’avais fait à côté de Jo Siffert en 1971. C’était juste incroyable et je suis heureux que Jean-Marie Wyder ait reproduit mon article dans son livre.
Il est possible que la Porsche 911 S que vous possédez soit la sienne car elle était verte, comme celle de votre photo. Chaque année, il en recevait une nouvelle de l’usine puis vendait l’ancienne. Je n’ai en revanche aucune idée des ces ventes et je ne peux pas vous aider dans vos recherches.
Quant aux personnes qui travaillaient avec lui à cette époque et qui auraient pu vous renseigner, elles sont malheureusement toutes décédées.
Avec mes meilleures salutations,
Jacques Deschenaux
'Dear Sir,
Thank you for your message.
I remember very well the lap of the Nürburgring circuit that I did alongside Jo Siffert in 1971. It was just incredible and I am happy that Jean-Marie Wyder reproduced my article in his book.
It is possible that the Porsche 911 S you own is his because it was green, like the one in your photo. Each year, he received a new one from the factory and then sold the old one. However, I have no idea of these sales and I cannot help you in your research.
As for the people who worked with him at that time and who could have provided you with information, they are unfortunately all deceased.
With my best wishes . . .'
Made my day --- even if it isn't the best news . . .
. . . and no pics
Oh, well . . .
. . . after all . . .
. . . it's just a car
.416716.